понедельник, 14 ноября 2011 г.

Володимир Козак: «На залізницях України не буде скорочено жодного працівника»

Про це Генеральний директор Укрзалізниці запевнив керівництво профспілки залізничників і транспортних будівельників України.
Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак запевнив трудовий колектив залізничної галузі, що у зв’язку зі змінами  у формуванні маршрутів ніяких кадрових звільнень не буде.




«Залізнична галузь завжди потребує висококваліфікованих кадрів. Щороку ми працевлаштовуємо молодь і намагаємося втримати досвідчених працівників. Сьогодні галузь стоїть на порозі багатьох змін у різних її секторах, які у частини працівників можуть викликати тривогу за власне робоче місце. Хочу заспокоїти представників пасажирського сектора: жодного працівника у зв’язку зі змінами підходу до формування маршрутів не буде звільнено», – наголосив Генеральний директор Укрзалізниці.
Володимир Козак провів декілька зустрічей із керівниками профспілки залізничників і транспортних будівельників України, під час яких повідомив, що усі, хто обслуговує маршрути пасажирських поїздів, навіть в умовах змін і надалі залишаться працювати у залізничній галузі. Окрім того, за його словами, перепрофілювання кадрів здійснюватиметься за рахунок залізниць України.
Генеральний директор УЗ особисто контролюватиме, щоб жодних звільнень працівників пасажирського сектора не відбулося. У разі виникнення якихось непорозумінь з цього питання можна звернутися за телефоном приймальні Генерального директора 465-00-10 та інспекції по контролю при генеральному директорові 465-02-90.

Материал взят с сайта http://zalp.org.ua

P.S. Интересно знает ли генеральный директор Укрзализныци о том, что творится на железных дорогах. Уважаемый Козак В.В. заявляет, что не будет сокращенно ни одного человека, но как быть с такой ситуацией: возьмем для примера Днепропетровское локомотиное депо. В связи с отменой большого количества пассажирских поездов которые обслуживало депо, работники попросту остались без работы, тоесть при месячной норме 170 часов, люди накатывают 90-100 часов, соответственно получают меньшую зароботную плату чем обычно.Поэтому люди просто вынуждены  увольнятся. Это скрытый смысл слов "не будет сокращено ни одного человека".И я уверен что это не единственное предприятие на сети железных дорог Украины где сложилась такая ситуация.



1 комментарий:

  1. Сокращают не работников, а должности. И должности сокращают ударными темпами, а освободившимся работникам предлагают вакансии по всей приднепровке. Например я живу в Симферопле, а мне предлагают работу в Запорожье. Охренеть забота

    ОтветитьУдалить